среда, 1 августа 2012 г.

модуль 2. рефлексія


модуль 2.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
1. Навички роботи в команді:
  • навички спілкування;
  • міжпредметні навички;
  • розвиток індивідуальних навичок учасників проекту;
  • робота з особистою свідомістю.
2. Проектна діяльність, в будь-якії окремо взятій школі (гімназії, ліцеї, училищ, коледжі) може здійснюватися за такими основними напрямками:
  • загальні проекти (олімпіади, конкурси);
  • проектна діяльність у виховній роботі (походи, поїздки, екскурсії, позакласні заходи);
  • проектна діяльність в навчальному процесі (проект як вид завдання, проект як форма іспиту);
  • регіональні та міжнародні проекти (спільна творчість школярів різних регіонів або країн).
Таким чином, головним результатом проектної діяльності учнів, є інтерес до вивчення предмету, розвиток пізнавальної активності учнів; виховання потреби постійно поповнювати свої знання, розвиток умінь, що дозволяють в морі навколишньої інформації знаходити ту необхідну, яку можна використовувати в подальшій життєдіяльності. Використання методу проектів на уроках інформатики дозволяє вирішити значну частину проблем, що стоять перед викладачем, допомагаючи учням усвідомити фундаментальність досліджуваного курсу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий