модуль 2.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
1. Навички роботи в команді:
- навички спілкування;
- міжпредметні навички;
- розвиток індивідуальних навичок учасників проекту;
- робота з особистою свідомістю.
2. Проектна діяльність, в будь-якії окремо взятій школі (гімназії, ліцеї, училищ, коледжі) може здійснюватися за такими основними напрямками:
- загальні проекти (олімпіади, конкурси);
- проектна діяльність у виховній роботі (походи, поїздки, екскурсії, позакласні заходи);
- проектна діяльність в навчальному процесі (проект як вид завдання, проект як форма іспиту);
- регіональні та міжнародні проекти (спільна творчість школярів різних регіонів або країн).
Таким чином, головним результатом проектної діяльності учнів, є інтерес до вивчення предмету, розвиток пізнавальної активності учнів; виховання потреби постійно поповнювати свої знання, розвиток умінь, що дозволяють в морі навколишньої інформації знаходити ту необхідну, яку можна використовувати в подальшій життєдіяльності. Використання методу проектів на уроках інформатики дозволяє вирішити значну частину проблем, що стоять перед викладачем, допомагаючи учням усвідомити фундаментальність досліджуваного курсу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий